onsdag 6 november 2013

Dåligt med uppdatering...

Som ni märkt har det varit otroligt dåligt med uppdatering här det senaste.. Det beror på att jag har skadat en axel och inte kan baka så avancerade saker för tillfället. Tårtor har jag inte kunnat göra på två månader, så jag börjar verkligen få abstinens kan jag säga!
Det har blivit en hel del enklare bakverk, för jag kan ju inte helt låta bli bakningen. Att spritsa med en arm är en stor utmaning kan jag tala om, det blir ju lite snett och vint, men förhoppningsvis smakar det gott ändå ;)

Dessa cupcakes gjorde jag till Halloween:




Stort Tack till alla som tittar in här ändå trots att det inte händer så mycket!
Hoppas snart min axel är bättre så jag kan baka mer och framförallt göra tårtor! :)

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar